Zásady ochrany osobných údajov a zmluvné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
1. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Všeobecné obchodné podmienky webovej stránky wowobrand.sk boli vypracované v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot-UPB2) na základe odporúčaní Obchodnej a priemyselnej komory Slovinska a medzinárodných kódexov pre elektronický obchod.
Podmienky predaja určujú práva a povinnosti kupujúcich pri objednávaní produktov dostupných na webovej stránke wowobrand.sk a obchodné vzťahy medzi poskytovateľom a kupujúcim.
Celý obsah webovej stránky bez ohľadu na jeho formát (text, obrázky, videá, zvuky atď.) je chránený autorským právom. Poskytovateľ a/alebo osoba uvedená pod jednotlivým obsahom je držiteľom všetkých autorských práv k obsahu webovej stránky.
Uverejnením obsahu na webovej stránke a umožnením jej používania sa poskytovateľ nevzdáva svojich autorských práv. Obsah webovej stránky sa nesmie používať na iné účely ako na osobné prezeranie používateľom, pokiaľ sa poskytovateľ vopred výslovne písomne nedohodol inak. V prípade zneužitia bude používateľ trestne a hmotne zodpovedný.
Používaním webovej stránky wowobrand.sk používateľ akceptuje a súhlasí so všetkými ustanoveniami týchto Všeobecných obchodných podmienok. Ak nesúhlasíte s týmito všeobecnými podmienkami, vyzývame vás, aby ste okamžite ukončili prístup na túto webovú lokalitu.
2. PREVÁDZKOVATEĽ WEBOVEJ STRÁNKY
wowobrand.SK
a poskytovateľ produktov je WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik.
Spoločnosť je registrovaná na účely platby DPH, IČ DPH: SI88104486.
Bankový účet: IBAN SI56 0231 1026 4025 328 (NLB), BIC LJBASI2X.
Kontakt: info@wowobrand.sk
Dátum zápisu spoločnosti do obchodného registra: 6. 1. 2022
Registračné číslo: 9035648000
Číslo spisu:
Právna forma organizácie: Spoločnosť s ručením obmedzeným s. r. o.
3. INTERNETOVÝ OBCHOD
Ak chcete nakupovať v internetovom obchode prevádzkovanom spoločnosťou WOWO d.o.o., vstúpte do neho prostredníctvom odkazu wowobrand.sk.
Ak sa poskytovateľ-predávajúci a používateľ-kupujúci (ďalej len „zmluvné strany“) nedohodnú inak, tieto všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť ich zmluvného vzťahu pri dodávke tovaru (ďalej len „kúpna zmluva“).
Zadaním objednávky v internetovom obchode používateľ potvrdzuje, že plne rozumie týmto všeobecným obchodným podmienkam a súhlasí s nimi.
Ak chcete nakupovať v internetovom obchode prostredníctvom uvedených odkazov, nemusíte sa registrovať.
Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne straty, škody alebo náklady vzniknuté v dôsledku neplnenia alebo oneskoreného plnenia povinností, ktoré môžu nastať v dôsledku udalosti alebo okolností, ktoré poskytovateľ nemôže ovplyvniť, okrem iného vrátane vyššej moci, prerušenia dodávky elektrickej energie, porúch zariadenia atď.
Všetky informácie uverejnené na webovej stránke, napr. opisy výrobkov, špecifikácie, fotografie, sú približné. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na drobné zmeny v popise produktov bez povinnosti informovať používateľov.
Ponuky na webovej stránke sú časovo a množstevne obmedzené, ako je uverejnené na webovej stránke. Uvedené množstvá výrobkov majú len informatívny charakter a môžu sa zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Poskytovateľ môže obmedziť maximálny počet nákupov jedného produktu na používateľa, aby zabezpečil spravodlivé nákupné prostredie pre svojich používateľov.
Záruka je akýkoľvek záväzok spoločnosti voči spotrebiteľovi opraviť alebo vymeniť tovar, vrátiť kúpnu cenu alebo poskytnúť spotrebiteľovi bezplatne inú nápravu, ak tovar nefunguje bezchybne alebo nemá vlastnosti uvedené v reklame.
4. OBJEDNÁVANIE, INFORMÁCIE O CENÁCH A DODANIE
4.1. Ako kupujúci si môžete na webovej stránke prezerať a objednávať produkty. Ponuka je k dispozícii súkromným osobám.
4.2. Kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku“ počas procesu objednávania potvrdzujete, že ste plne porozumeli a súhlasíte s podmienkami. Po dokončení objednávky na webovej stránke dostanete e-mail so všetkými podrobnosťami o vašej objednávke a informáciami o doručení.
4.3. Všetky ceny na webovej stránke sú uvedené v eurách (EUR) a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty (DPH). Poskytovateľ môže zmeniť cenu produktu v ponuke bez predchádzajúceho upozornenia. Poskytovateľ predáva produkty za poplatok; v prípade, že je produkt omylom uvedený ako bezplatný, poskytovateľ nie je povinný poskytnúť tento produkt používateľovi bezplatne.
4.4. Ceny v internetovom obchode wowobrand.sk nemusia byť rovnaké pre tie isté produkty, ani sa na ne nevzťahujú rovnaké akcie alebo zľavy. Ak sa na určité výrobky v internetovom obchode a v kamenných predajniach vzťahuje rovnaká akcia alebo zľava, je to výslovne uvedené v propagačných materiáloch.
4.5. Kúpna zmluva sa považuje za uzavretú po oznámení o doručení objednávky; oznámenie je napísané v slovenskom jazyku a uložené v spoločnosti. Môžete ho dostať na základe písomnej žiadosti, ktorú je potrebné zaslať na adresu info@wowobrand.sk.
4.6. Tovar a služby nie je možné objednať prostredníctvom spoplatneného čísla.
4.7. Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku v prípade, že objednané výrobky nie sú na sklade a pri zadávaní zásob došlo k technickej alebo inej chybe.
4.7. DORUČENIE
Doručenie je možné len na slovenské adresy. Expresné doručenie nie je možné.
Balík je zvyčajne doručený v priebehu nasledujúcich 3 pracovných dní, ak bola platba na náš transakčný účet realizovaná do 12.00 hod. Vzhľadom na aktuálnu situáciu týkajúcu sa COVID-19 sa môže dodávka o niekoľko dní oneskoriť. V prípade neočakávaných komplikácií alebo oneskorenia vašej objednávky dostanete e-mailové upozornenie, v ktorom bude uvedený odhadovaný dátum doručenia vašej objednávky. Objednané produkty vám zašleme na adresu, ktorú ste zadali počas procesu objednávky. Doručenie v súčasnosti zabezpečuje doručovacia služba GLS. Doručenie je možné len počas pracovných dní od pondelka do piatku. Poplatok za doručenie je rovnaký pre celé Slovensko a líši sa v závislosti od hodnoty objednávky:
Uvedený poplatok za doručenie sa vzťahuje na každú objednávku. Niektoré výrobky môžu mať doručenie zdarma, čo je jasne uvedené v katalógu obchodu alebo na webovej stránke v závislosti od inzerovanej akcie.
Tovar objednaný z wowobrand.sk je odoslaný v čo najkratšom čase. Príprava na odoslanie alebo vystavenie vašej objednávky sa začne hneď po prijatí platby na náš transakčný účet. Kladieme si cieľ čo najrýchlejšie doručenie vašej objednávky, preto používame službu doručovania balíkov GLS, čo znamená, že ak objednávku zadáte do 12:00 v pracovný deň (pondelok až piatok), môžete očakávať doručenie v priebehu nasledujúcich pracovných dní (do štyroch až štrnástich pracovných dní). V prípade všetkých platieb prijatých v sobotu, nedeľu alebo vo sviatok pripravíme zásielku v prvý nasledujúci pracovný deň.
V súčasnosti sú k dispozícii tieto možnosti platby: pro forma faktúra, PayPal, kreditná karta (bankart) a dobierka. V prípade platby na náš transakčný účet sa činnosti súvisiace s realizáciou objednávky začnú po prevode finančných prostriedkov na náš transakčný účet. Na tento účel budeme kontrolovať platby na transakčný účet spoločnosti o 10:00 a 12:00 počas bežnej pracovnej doby. Dodacia lehota začína plynúť v prvý pracovný deň o 10.00 hod. po prijatí dokladu o zaplatení.
*PREVZATIE BALÍKOV V SPOLOČNOSTI PETROL: od 1. apríla 2019 bude náš partner PETROL účtovať príjemcom balíkov GLS aj dodatočný poplatok za manipuláciu s balíkom (0,45 €) a poplatok za manipuláciu s platbou (1,05 €). Zákazník zaplatí 0,45 € za vyzdvihnutie už zaplateného balíka a 1,50 € za službu spracovania platby. Poplatok sa vzťahuje na každý jednotlivý doručený balík.
Doručovateľská služba si vyhradzuje právo vhodným spôsobom overiť totožnosť príjemcu tovaru (prístup k osobným alebo iným dokladom), pretože sa tým zabezpečí, že objednaný tovar bude doručený správnemu zákazníkovi.
Spoločnosť WOWO d.o.o. nenesie zodpovednosť za poškodenie, zničenie alebo neposkytnutie produktov v dôsledku vojny alebo občianskych nepokojov, štrajkov, priemyselnej odstávky, neúspešnej dodávky, požiaru, búrky, povodne alebo záplavy, poruchy, úmyselného poškodenia, krádeže alebo akejkoľvek inej vyššej moci. Spoločnosť WOWO d.o.o. nenesie zodpovednosť za úhradu akýchkoľvek nákladov, ktoré vzniknú v dôsledku oneskoreného dodania tovaru. Nepokrýva ani náklady v prípade straty výrobku alebo nedodaného výrobku. V prípade zálohovej platby za produkt vám nákup nedodaného produktu vrátime na váš transakčný účet.
5. PROCES NÁKUPU
5.1 Nákupný košík
5.1.1. Na stránke nákupného košíka sa zobrazujú produkty, ktoré ste pridali do nákupného košíka počas prehliadania internetového obchodu. Ak chcete odstrániť produkt z nákupného košíka, kliknite na tlačidlo „X“ alebo „Odstrániť“ vedľa produktu. Ak chcete pridať výrobok do košíka, kliknite na odkaz „Pokračovať v nakupovaní“. Kliknutím na odkaz sa vrátite do internetového obchodu a produkty, ktoré ste si už vybrali, sa uložia v pokladni.
5.1.2. Objednávku dokončite kliknutím na tlačidlo „Pokladňa“.
5.1.3. Ak bola vaša objednávka úspešne dokončená, na webovej stránke sa zobrazí text „ĎAKUJEME ZA NÁKUP A DÔVERU!“. Na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii alebo pri zadávaní objednávky, dostanete aj e-mail s podrobnosťami o vašej objednávke. Uložte si e-mail s číslom objednávky.
5.2 Potvrdenie objednávky
Po dokončení objednávky dostanete e-mail s podrobnosťami o vašej objednávke na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri zadávaní objednávky. V tomto e-maile vás tiež informujeme, že v prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať na adrese info@wowobrand.sk.
5.3 Odosielanie tovaru
Spoločnosť WOWO d.o.o. pripraví tovar na odoslanie a odošle ho na uvedenú adresu v dohodnutom čase. V prípade neočakávaného predĺženia dodacej lehoty na dlhšie obdobie ako 10 dní, teda ponad rámec uvedený v obchodných podmienkach, bude kupujúci informovaný e-mailom.
Zmluvným partnerom pre doručovanie zásielok je GLS, s. r. o., ale poskytovateľ si vyhradzuje právo vybrať si inú doručovaciu službu, pokiaľ tým bude objednávka vybavená efektívnejšie.
6. Zrušenie objednávky
Objednávky je možné zrušiť v ten istý deň, ako bola objednávka podaná. Po prijatí oznámenia o odoslaní objednávky ju už nemôžete zrušiť. Čiastočné zrušenie objednávky nie je možné.
7. Konečné potvrdenie objednávky
Po potvrdení obsahu nákupu musíte nákup dokončiť zadaním spôsobu platby. Kúpna zmluva medzi vami a spoločnosťou WOWO d.o.o. nadobudne platnosť po potvrdení objednávky potvrdzujúcim e-mailom „Vašu objednávku sme prijali“.
8. Možnosť zmeny poradia
Akékoľvek zmeny, ktoré si želáte vykonať v zadanej objednávke, môžete oznámiť zaslaním odpovede na e-mail „Obdržali sme vašu objednávku“, ktorý ste dostali pri zadávaní objednávky, alebo nás môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu (info@wowobrand.sk). Urobíme všetko čo je v našich silách, aby sme vám umožnili zmeniť vašu objednávku, ale nemôžeme zaručiť, že už zadanú objednávku bude možné zmeniť.
9. Platobné podmienky
9.1 Cena za vybraný produkt je platná v deň nákupu, t. j. v deň dokončenia a odoslania objednávky prostredníctvom internetového obchodu wowobrand.sk.
Všetky ceny sú uvedené v eurách (EUR) a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty (DPH). Ceny nezahŕňajú poplatky za doručenie alebo poštovné. Tie sa uvádzajú pri výpočte hodnoty objednávky pred jej elektronickým potvrdením v nákupnom košíku alebo na faktúre zaslanej na úhradu.
9.2 Poskytovateľ akceptuje tieto spôsoby platby:
platbu prostredníctvom pro forma faktúry, platbu cez PayPal, platbu dobierkou a kreditnou kartou (bankart).
10. Sťažnosti a informácie
V prípade sťažnosti alebo žiadosti o ďalšie informácie týkajúce sa služby wowobrand.sk nám pošlite správu na info@wowobrand.sk.
11. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie výrobku
11.1. Možnosť odstúpiť od zmluvy vám umožňuje otvoriť výrobok, skontrolovať ho a v prípade, že vám nevyhovuje, alebo ak boli vaše očakávania iné, odstúpiť od kúpy.
V prípade, že vám prijatý výrobok nevyhovuje, dajte nám to vedieť e-mailom na adresu info@wowobrand.sk do 14 dní od jeho prijatia a potom nám výrobok do 14 dní vráťte. Spotrebiteľ je povinný vrátiť výrobok nepoškodený a v rovnakom množstve, pokiaľ sa výrobok nezničil, nepoškodil, nestratil alebo sa jeho množstvo nezmenšilo bez zavinenia spotrebiteľa.
11.2. Výrobok, ktorý chcete vrátiť, musí byť:
nepoužitý, nenosený, čistý a nepoškodený; s nalepenými štítkami a v pôvodnom obale; výrobky predávané v súprave musia byť vrátené spolu; obaly výrobkov musia zostať pôvodne zapečatené; topánky musia byť vrátené v krabici od topánok a krabica nesmie byť popísaná, označená poštovými nálepkami alebo lepiacou páskou, ale musí byť chránená vhodným obalom; ochranná fólia na plavkách nesmie byť odstránená. Ak ste už výrobok začali používať, nie je už bohužiaľ možné odstúpiť od zmluvy a výrobok vrátiť.
Kupujúci môže skontrolovať a vyskúšať prevzatý tovar len v rozsahu nevyhnutne potrebnom na zistenie skutočného stavu a v rozsahu obvyklom v obchodoch. Akékoľvek „testovanie“, ktoré sa odchyľuje od vyššie uvedeného, sa môže považovať za používanie tovaru a kupujúci je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ak je zníženie výsledkom konania, ktoré nie je nevyhnutne potrebné na zistenie povahy, vlastností a výkonu tovaru. Odporúčame vám, aby ste obal opatrne otvorili a uchovali ho v pôvodnom stave a aby ste si ponechali štítky pripevnené k výrobku, kým si nebudete úplne istí, že je výrobok vhodný. Pri nákupe oblečenia, spodnej bielizne a plaviek si overte správnu veľkosť tak, že si ich vyskúšate na inom oblečení, nie na holej pokožke, a dávajte pozor, aby ste na nich nezanechali stopy make-upu a púdru. Pri vrátení obuvi sa uistite, že ju posielate späť v krabici, v ktorej bola dodaná. Krabica musí byť chránená vhodným obalom, nesmie byť popísaná a nesmie obsahovať poštové nálepky ani lepiacu pásku, pretože už nie je použiteľná.
11.3. Postup vrátenia výrobku: Ak vám výrobok nevyhovuje, pošlite ho na adresu WOWO D.O.O. Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko. Priložte kópiu pôvodnej faktúry a vyplnený formulár na vrátenie tovaru (vyplňte formulár na vrátenie tovaru).
Spoločnosť vráti spotrebiteľovi prijaté platby tým istým platobným prostriedkom, ktorý spotrebiteľ použil, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nepožiadal o použitie iného platobného prostriedku a ak mu v dôsledku toho nevzniknú žiadne náklady. Za vrátený výrobok vám vrátime peniaze do 14 dní od prijatia oznámenia o zrušení objednávky. Vrátenie peňazí sa zadrží, kým si kupujúci tovar nevyzdvihne alebo kým nepredloží dôkaz, že tovar poslal späť.
Pri vrátení výrobkov zaplatených na základe proforma faktúry vám vrátime kúpnu cenu na váš transakčný účet.
Jediné náklady, ktoré vám vzniknú v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú náklady na prepravu tovaru. Zásielky na dobierku neprijímame. Tovar, ktorý je možné vrátiť, posielame poštou.
11.4. Na stránke www.wowobrand.sk umožňujeme aj výmenu výrobku. Ak prijatý výrobok nespĺňa vaše očakávania, môžete ho vymeniť za iný, čo nám môžete oznámiť vo formulári na odstúpenie od zmluvy.
Právo na výmenu tovaru, vrátenie peňazí, záruku, vecné chyby a nesprávne poskytnuté služby podrobnejšie upravuje zákon o ochrane spotrebiteľa.
11.5. Ďalšie podmienky, lehoty a postup pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu:
– Pri zmluvách uzavretých na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov má spotrebiteľ právo informovať obchodníka do 14 dní o tom, že odstupuje od zmluvy bez toho, aby musel uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
– V prípade kúpnej zmluvy lehota na odstúpenie od zmluvy uvedená v predchádzajúcom odseku začína plynúť v deň, keď: 1. spotrebiteľ alebo tretia osoba iná ako dopravca určený spotrebiteľom nadobudne skutočné vlastníctvo tovaru, 2. spotrebiteľ alebo tretia osoba iná ako dopravca určený spotrebiteľom nadobudne skutočné vlastníctvo posledného kusu tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko kusov tovaru objednaných spotrebiteľom v jednej objednávke, 3. spotrebiteľ alebo tretia osoba iná ako dopravca určený spotrebiteľom nadobudne skutočné vlastníctvo posledného kusu tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko kusov tovaru objednaných spotrebiteľom v jednej objednávke, 4. spotrebiteľ alebo tretia osoba iná ako dopravca určený spotrebiteľom nadobudne faktickú držbu poslednej zásielky alebo kusu tovaru, ak dodávka tovaru pozostáva z viacerých zásielok alebo kusov, 4. spotrebiteľ alebo tretia osoba iná ako dopravca určený spotrebiteľom nadobudne faktickú držbu prvého kusu tovaru, ak dodávka tovaru pozostáva z viacerých zásielok alebo kusov.
– Spotrebiteľ môže podať oznámenie o odstúpení od zmluvy jednoznačným vyhlásením, v ktorom jasne uvedie, že odstupuje od zmluvy.
– U spotrebiteľa sa za včasné odstúpenie od zmluvy považuje to, ak odstúpenie od zmluvy odošle v lehote stanovenej na odstúpenie od zmluvy.
FORMULÁR 1 s informáciami o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
FORMULÁR 2 na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
11.6 Nie je možné žiadať vrátenie peňazí za produkt, ktorý bol poskytnutý ako darček zdarma v konkrétnej kampani, nakoľko tento produkt nebol zaplatený.
12. Reklamácie z dôvodu materiálových chýb a poškodených zásielok
12.1. Predávajúci poskytuje záruku za kvalitu výrobkov v zákonnej lehote, ktorá začína plynúť dodaním tovaru spotrebiteľovi za predpokladu, že kupujúci dodržal návod na používanie a údržbu výrobku, ktorý je súčasťou balenia. Kupujúci môže podať reklamáciu z dôvodu vecných chýb v súlade s platnými právnymi predpismi.
Čo sa považuje za chybový materiál? Najmä ak výrobok nemá vlastnosti, ktoré umožňujú jeho bežné používanie, alebo ak je kupujúcemu odovzdaný výrobok, ktorý nezodpovedá modelu, pričom jedinou výnimkou sú modely uvedené na informačné účely.
Chyba sa považuje za podstatnú, ak:
1. výrobok nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné použitie alebo obchodovanie,
2. výrobok nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, na účely ktorého ho kupujúci kupuje, ktoré boli alebo mali byť predávajúcemu známe,
3. výrobok nemá vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté alebo predpísané;
4. predávajúci odovzdal výrobok, ktorý nezodpovedá vzorke alebo modelu, pokiaľ vzorka alebo model neboli predvedené len na informatívne účely.
Ako môžete podať sťažnosť z dôvodu vecnej chyby? Kupujúci je povinný oznámiť nám každú podstatnú vadu na vlastné náklady spolu s jej podrobným opisom v zákonnej lehote. Kupujúci nám tiež umožní preskúmať výrobok zaslaním na adresu WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko.
12.2 Poskytovateľ zodpovedá za akékoľvek poškodenie výrobkov počas prepravy k používateľovi. V prípade zjavných známok poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie atď.) musí používateľ zásielku odmietnuť, aby sa vyhol prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.
12.3. Podstatné chyby, za ktoré zodpovedá predávajúci:
1. Predávajúci zodpovedá za podstatné vady tovaru v čase, keď riziko prešlo na kupujúceho, bez ohľadu na to, či o nich predávajúci vedel alebo nie.
2. Predávajúci zodpovedá aj za vecné chyby, ktoré sa prejavia po prechode rizika na kupujúceho, ak sú dôsledkom príčiny, ktorá existovala už predtým.
3. Na nepodstatnú vecnú chybu sa neprihliada.
Ak ste pri preberaní zistili, že výrobok alebo balenie je fyzicky poškodené, chýba v ňom obsah alebo vykazuje známky otvorenia, zásielku odmietnite.
13. Právo odmietnuť službu
Ak sa poskytovateľ domnieva, že používateľ porušil platné právne predpisy alebo poškodil záujmy webových stránok prevádzkovaných poskytovateľom alebo ich pridružených či dcérskych spoločností, môže kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia zrušiť, upraviť, pozastaviť alebo ukončiť objednávky alebo členstvo používateľa vrátane prístupu k akémukoľvek obsahu na webovej stránke pre konkrétneho používateľa.
14. Vhodnosť výrobku
Výrobok v ponuke zodpovedá účelu, ktorý je uvedený v popise a na obrázku výrobku. Napriek náležitej starostlivosti sa môžu vyskytnúť chyby v popise alebo obrázku výrobku. Na wowobrand.sk sa snažíme zabezpečiť, aby fotografie uverejnené pri popise produktu boli jeho reálnym zobrazením. Stále je však možné, že vnímanie jednotlivého výrobku na základe fotografie je iné ako neskôr pri fyzickom kontakte s výrobkom.
15. O spoločnosti
WOWO d.o.o.
Fužine 112
1241 Kamnik, Slovinsko
IČ DPH: SI88104486
Registračné číslo: 9035648000
Webovú stránku wowobrand.sk prevádzkuje spoločnosť WOWO d.o.o.
16. Zásady ochrany osobných údajov
Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Ochrana osobných údajov našich používateľov je pre našu spoločnosť dôležitá. Všetky online aktivity spoločnosti WOWO d.o.o. sú v súlade s právnymi predpismi Európskej únie (smernica 95/46/ES, smernica 2002/58/ES), dohovormi Rady Európy (dohovory ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) a zákonom o ochrane osobných údajov (Úradný vestník Slovinskej republiky, č. 86/2004, v znení neskorších predpisov). Tieto zásady ochrany osobných údajov sa zaoberajú spracovaním informácií, ktoré o vás spoločnosť WOWO d.o.o. získava pri návšteve našej webovej stránky.
V spoločnosti WOWO d.o.o. je pre nás vaše súkromie veľmi dôležité, preto vaše osobné údaje vždy starostlivo chránime. Všetky poskytnuté údaje sú chránené pred zásahom tretích strán, čo vám zaručuje bezproblémový a neprerušovaný obchodný vzťah so spoločnosťou WOWO d.o.o., ktorá prevádzkuje webové stránky wowobrand.sk. Vaše osobné údaje nikdy žiadnym spôsobom nezneužijeme.
Vaše kontaktné a osobné údaje nikdy neposkytneme tretej strane, pokiaľ to nevyžaduje zákon. Nikdy vám nebudeme posielať e-maily, na ktoré ste sa neprihlásili, s výnimkou dôležitých transakčných e-mailov, ktoré ste si výslovne vyžiadali.
Odber akýchkoľvek našich e-mailových oznámení môžete kedykoľvek rýchlo a jednoducho zrušiť.
17. Zhromažďovanie a spracovanie osobných údajov
Osobné údaje sú akékoľvek informácie (vaše meno, priezvisko, e-mailová alebo poštová adresa) týkajúce sa identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, t. j. jednotlivca, bez ohľadu na formu, v akej sú vyjadrené. Spoločnosť WOWO d.o.o. nezhromažďuje vaše osobné údaje, pokiaľ ste na to nedali súhlas pri objednávaní tovaru alebo pri prihlásení sa k odberu nášho informačného bulletinu.
18. Používanie a šírenie osobných údajov
Spoločnosť WOWO d.o.o. bude používať vaše osobné údaje výlučne na účely technickej správy webovej stránky, aby vám poskytla prístup k určitým informáciám alebo na komunikáciu s vami. Spoločnosť WOWO d.o.o. neposkytne vaše osobné údaje tretej strane ani ich žiadnym iným spôsobom nepredá, pokiaľ výslovne nepovolíte prenos vašich údajov tretej strane. Zamestnanci spoločnosti WOWO s. r. o. sú povinní rešpektovať vaše dôverné informácie a sú viazaní zmluvou o mlčanlivosti.
19. Automatické zaznamenávanie údajov (neosobné údaje)
Pri každej návšteve webovej stránky wowobrand.sk sa automaticky zaznamenávajú všeobecné, neosobné údaje (používatelia vyhľadávača, počet návštev, priemerný čas na stránke, navštívené stránky) (nie ako súčasť prihlásenia). Tieto informácie používame na meranie obľúbenosti našich webových stránok a na zlepšovanie obsahu a použiteľnosti. Vaše údaje nepodliehajú ďalšiemu spracovaniu a nie sú poskytované žiadnej tretej strane.
20. Cookies
20.1 Právny základ:
Novelizovaný zákon o elektronických komunikáciách (Úradný vestník č. 109/2012), ktorý nadobudol účinnosť začiatkom roka 2013, zaviedol nové pravidlá týkajúce sa používania súborov cookie a podobných technológií na ukladanie informácií uložených v počítači alebo mobilnom zariadení používateľa alebo na prístup k nim.
20.2 Čo sú to súbory cookie?
Súbor cookie je malý súbor zvyčajne obsahujúci postupnosť písmen a čísel, ktorý sa prenesie do počítača používateľa pri návšteve webovej lokality. Pri každej ďalšej návšteve webovej lokality sa načíta súbor cookie, ktorý ste vložili, a rozpozná vás.
20.3 Prečo sa používajú súbory cookie?
Súbory cookie sa používajú na prispôsobenie obsahu webovej stránky a optimalizáciu jej používania. Používajú sa aj na zhromažďovanie anonymných štatistických údajov, ktoré nám pomáhajú pochopiť používanie webovej stránky používateľom a zlepšiť obsah webovej stránky bez toho, aby sme používateľa osobne odhalili.
20.4 Uloženie súborov cookie:
Súbory cookie sa môžu ukladať na rôzne časové obdobia.
20.4.1 Dočasné súbory cookie alebo relačné súbory cookie zostávajú vo vašom zariadení, kým sa neodhlásite z webového prehliadača, potom sa vymažú.
20.4.2 Trvalé alebo uložené súbory cookie zostanú v zariadení počas celého časového intervalu uvedeného v parametroch súborov cookie alebo kým ich používateľ manuálne neodstráni.
20.5 Typy súborov cookie:
20.5.1 Nevyhnutné súbory cookie
Tieto súbory cookie umožňujú používanie základných komponentov pre správne fungovanie webovej stránky.
20.5.2 Výkonnostné súbory cookie
Tieto súbory cookie zhromažďujú údaje o tom, ako sa webová lokalita používa, s cieľom zlepšiť výkonnosť webovej lokality (napr. ktoré stránky webovej lokality sú najčastejšie navštevované). Tieto súbory cookie nezhromažďujú žiadne informácie, ktoré by identifikovali používateľa.
20.5.3 Funkčné súbory cookie
Tieto súbory cookie umožňujú webovej stránke zapamätať si niektoré informácie z rozbaľovacieho zoznamu (napr. vaše používateľské meno, región) a poskytovať používateľovi pokročilejšie a personalizovanejšie funkcie. Tieto súbory cookie môžu sledovať vašu aktivitu na webovej stránke.
20.5.4 Cielené alebo reklamné súbory cookie
Tieto súbory cookie najčastejšie používajú tretie strany (reklamné spoločnosti a sociálne siete) na zobrazovanie cielených reklám, obmedzenie počtu zobrazení reklám a meranie účinnosti reklám.
20.6 Správa súborov cookie
Súbory cookie môžete kontrolovať a spravovať v nastaveniach webového prehliadača, ktorý používate. Používateľ rozhoduje o tom, či povolí ukladanie súborov cookie do svojho počítača, a môže ich kedykoľvek odstrániť. Webová stránka funguje najlepšie, keď sú povolené súbory cookie. Informácie o tom, ako spravovať súbory cookie, nájdete v pokynoch svojho prehliadača.
20.7 Súbory cookie spravuje spoločnosť WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko, e-mail: info@wowobrand.sk
21. Zabezpečenie
Spoločnosť WOWO d.o.o. sa zaväzuje chrániť vaše osobné údaje. Vaše údaje sú vždy chránené pred stratou, zničením, falšovaním, falšovaním, manipuláciou a neoprávneným prístupom alebo neoprávneným zverejnením.
22. Maloletí
Spoločnosť WOWO d.o.o. dôrazne odporúča, aby všetci rodičia a opatrovníci naučili svoje deti bezpečne a zodpovedne zaobchádzať s osobnými údajmi na internete. Maloletí by nemali posielať žiadne osobné údaje na webovú stránku wowobrand.sk bez súhlasu svojich rodičov alebo opatrovníkov. Spoločnosť WOWO d.o.o. nikdy nebude vedome zhromažďovať osobné údaje od neplnoletých osôb, ani ich nebude používať alebo akýmkoľvek spôsobom poskytovať tretím stranám bez ich súhlasu.
23. Odkazy na iné webové stránky
Toto vyhlásenie o ochrane osobných údajov sa vzťahuje na domovskú stránku wowobrand.sk, ktorú prevádzkuje spoločnosť WOWO d.o.o., a všetky jej podstránky. Webové stránky na tejto stránke môžu obsahovať odkazy na iných dodávateľov v rámci spoločnosti WOWO d.o.o. alebo mimo nej, na ktorých sa toto vyhlásenie o ochrane osobných údajov nevzťahuje. Preto si po opustení webovej stránky spoločnosti WOWO d.o.o. prečítajte vyhlásenia o ochrane osobných údajov na každej webovej stránke, ktorá zhromažďuje identifikovateľné osobné údaje.
24. Vylúčenie zodpovednosti
Poskytovateľ si vyhradzuje právo vypnúť webovú stránku alebo znemožniť prístup na ňu z dôvodu technických alebo iných ťažkostí a údržby, čo zahŕňa aj vypnutie alebo obmedzenie prístupu do internetového obchodu. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu stratu, škodu alebo náklady (ďalej len „škoda“), ktoré vzniknú používateľovi z dôvodu vymazania internetového obchodu, jeho nesprávneho fungovania alebo problémov.
Poskytovateľ nezaručuje presnosť, úplnosť a správnosť obsahu uverejneného na webovej stránke, ani nenesie žiadnu zodpovednosť za škody, ktoré môžu používateľovi vzniknúť v dôsledku spoliehania sa na uverejnený obsah.
Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré môžu vzniknúť na hardvéri, softvéri alebo inom zariadení používateľa v dôsledku používania webovej stránky. Používateľ je povinný zabezpečiť ochranu zariadenia (antivírusový softvér atď.) pred prístupom na webovú stránku a jej používaním.
Používateľ je povinný zabezpečiť bezpečnosť a dôvernosť údajov použitých na registráciu/prihlásenie do webovej stránky (e-mailová adresa, heslo). Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za žiadne škody, ktoré môžu používateľovi vzniknúť v dôsledku neoprávneného zverejnenia alebo použitia prihlasovacích údajov.
25. Právo na informácie
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich zásad ochrany osobných údajov alebo spracovania vašich osobných údajov, neváhajte sa obrátiť na našich zástupcov pre ochranu údajov.
e-mail: info@wowobrand.sk
Na vašu žiadosť vám bezodkladne oznámime – písomne a v súlade s platnými právnymi predpismi – ktoré osobné údaje boli prípadne zhromaždené počas vašej návštevy webovej stránky wowobrand.sk.
25.1 Zverejnenie zmien a doplnení
Akékoľvek zmeny našich zásad ochrany osobných údajov budú zverejnené v tomto vyhlásení o ochrane osobných údajov, na domovskej stránke wowobrand.sk a na príslušných miestach.
26. Záverečné ustanovenia
Neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok bez ohľadu na dôvod neplatnosti nemá za následok neplatnosť týchto Všeobecných obchodných podmienok ako celku. V takom prípade sa neplatné ustanovenie považuje za nepísané, pričom tieto Všeobecné obchodné podmienky zostávajú v platnosti bez neplatného ustanovenia.
27. Reklamácie a spory
Wowobrand.sk dodržiava platné európske právne predpisy o ochrane spotrebiteľa. Wowobrand.sk vynaloží maximálne úsilie na splnenie svojej povinnosti vytvoriť účinný systém vybavovania reklamácií a určiť osobu, ktorú môže zákazník v prípade problémov kontaktovať e-mailom.
Sťažnosť je potrebné zaslať e-mailom na adresu info@wowobrand.sk. Postup podávania sťažností je dôverný. Wowobrand.sk musí do piatich pracovných dní potvrdiť prijatie sťažnosti a informovať zákazníka o tom, ako dlho bude trvať jej vybavenie, ako aj informovať používateľa o priebehu konania.
Wowobrand.sk si uvedomuje, že podstatným znakom spotrebiteľského sporu, aspoň pokiaľ ide o súdne riešenie, je nepomer medzi ekonomickou hodnotou nároku a nákladmi vynaloženými na samotné riešenie sporu. To je tiež hlavná prekážka, ktorá bráni spotrebiteľom obrátiť sa na súd. Preto sa Wowobrand.sk snaží podľa svojich možností vyriešiť všetky spory priateľsky.
V prípade sporu sa vec predloží súdu v mieste zákonného bydliska spotrebiteľa.
28. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov
V súlade s právnymi normami neuznávame žiadneho vykonávateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov za príslušného na riešenie spotrebiteľských sporov, ktoré by mohol iniciovať spotrebiteľ v súlade s platnými zákonmi o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Spoločnosť WOWO d.o.o., ako poskytovateľ tovaru a služieb na nákup online na Slovensku, zverejňuje na svojej webovej stránke odkaz na platformu na riešenie sporov online (ODRP). Spotrebitelia sa môžu dostať na platformu TU.
Uvedená úprava vyplýva zo zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov, nariadenia (EÚ) č. Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2016/2004 a smernice 2009/22/ES.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 2. 2022b.