Doručenie

Ako môžem zadať objednávku?

Objednajte si tovar v online obchode. Po pridaní produktov do nákupného košíka potvrďte objednávku a vyberte spôsob platby.

Čo sa stane, keď zadám objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete na zadanú e-mailovú adresu potvrdenie objednávky. Ak vaša objednávka nebude úspešne dokončená, nedostanete potvrdenie objednávky. Ak ste v objednávke zadali nesprávnu e-mailovú adresu, nedostanete potvrdenie objednávky. Skontrolujte si aj priečinok s nevyžiadanou poštou.

Môže sa adresa doručenia líšiť od fakturačnej adresy?

Objednávka môže byť doručená na inú adresu, ako je fakturačná adresa. Pri dokončovaní objednávky vyberte možnosť „Doručiť na inú adresu“ a zadajte požadovanú adresu doručenia.

Môžem zadať objednávku prostredníctvom e-mailu info@wowobrand.sk?

Keďže máme automatické spracovanie objednávok, nie je možné zadávať objednávky prostredníctvom e-mailu.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za svoju objednávku?

K dispozícii je platba na dobierku, platba cez PayPal a platba kreditnou kartou. V prípade platby na dobierku vám doručovateľská služba naúčtuje poplatok za platbu pri dobierke. Preto vám odporúčame zvoliť si iný spôsob platby (kreditná karta, PayPal,…).

Prečo bola moja platba kreditnou kartou zamietnutá?

Dôvodov na zamietnutie platby môže byť niekoľko:

  • Neplatná karta
  • Nesprávne číslo karty
  • Nemáte aplikáciu na silné overovanie pri platbách svojou kartou (obráťte sa na svoju banku)
  • Technická chyba na našej webovej stránke (Ak ste zistili chybu na našej webovej stránke, dajte nám, prosím, vedieť na info@wowowbrand.sk )

Môžem zrušiť svoju objednávku?

Samozrejme, svoju objednávku môžete okamžite zrušiť. Keďže výrobky odosielame veľmi rýchlo, nie je bohužiaľ možné zrušiť už spracovanú objednávku.

Ako dostanem faktúru?

Faktúru dostanete na svoju e-mailovú adresu po odoslaní balíka.

Čo ak mi balík nepríde?

Robíme všetko pre to, aby ste balík s objednanými produktmi dostali čo najskôr. Dodanie závisí od krajiny pôvodu. Môže sa však stať, že sa balík cestou k vám stratí alebo sa čas doručenia predĺži v dôsledku vonkajších vplyvov. Ak balík nebude doručený včas, informujte nás o tom zaslaním e-mailu na adresu info@wowobrand.sk .sk a my preveríme, čo sa pri vašej objednávke nepodarilo.

Čo môžem urobiť, ak dostanem poškodený výrobok?

Pred odoslaním sa snažíme výrobky skontrolovať. Bohužiaľ, chyby sa stávajú. Ak zistíte, že je výrobok akýmkoľvek spôsobom poškodený, kontaktujte nás do 14 dní na adrese info@wowo.si .sk a my vám čo najskôr odpovieme. Vráťte výrobok spolu s reklamačným protokolom na našu adresu. Ak do balíka spolu s výrobkom nepriložíte reklamačný protokol, nebudeme môcť reklamáciu prijať, pretože nám nebude známe, kto je odosielateľom balíka alebo ktorej objednávky sa vrátenie týka.

Čo môžem robiť, ak mi výrobok nevyhovuje? Môžem ho vymeniť?

Samozrejme, výrobok môžete vymeniť alebo vrátiť na našu adresu a my vám vrátime peniaze alebo ho vymeníme za inú veľkosť alebo iný výrobok.

Kam mám poslať balíček s tovarom, ktorý vraciam?

Balík spolu s reklamačným protokolom zašlite na adresu WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko.

Môžem požiadať o vrátenie peňazí za bezplatný výrobok?

Nemôžete požadovať vrátenie peňazí za výrobok, ktorý sme vám počas akcie poskytli bezplatne, pretože ste za výrobok nezaplatili.

Môžem v prípade bezplatného produktu požadovať vrátenie peňazí?

Nemôžete žiadať vrátenie peňazí za produkt, ktorý ste dostali zadarmo v konkrétnej kampani, pretože ste za produkt nezaplatili.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Lehota na vrátenie peňazí je 14 dní od prijatia vrátených výrobkov.

Akým spôsobom prebieha vrátenie peňazí?

Ak za produkty zaplatíte kreditnou kartou alebo pri dobierke, kúpnu cenu vám vrátime na váš bankový účet. Ak platíte cez PayPal, kredit vám bude pripísaný na PayPal.

Môžem si balíček vyzdvihnúť osobne alebo si môžem výrobok kúpiť osobne u vás?

Balík si nie je možné vyzdvihnúť osobne. Zároveň tiež nie je možné kúpiť si výrobok osobne v sídle spoločnosti.